Pilte esimesest kuust ARGENTIINAS!!!

Hola!

Hei-hei. Aeg pole vist kunagi nii kiirelt lennanud kui praegu. Uskumatu et 1/10 on juba möödas..
Ma pean mainima, et kirjutades seda on kell pool üheksa õhtul ja mul on 25 kraadi. Üleeile päevitasin kah. Ja praegu on alles kevade algus…

Olen olnud nii ametis kõigega, et olen unustanud pilte teha… Aga ma proovin end parandada…

Lasen olemasolevatel piltidel rääkida.

IMG_0227
Pilt tehtud Roca lähistel. Jep, hobused lihtsalt vabalt looduses.. Neid oli ümbruses ligi 20 kanti

IMG_0238

IMG_0239
Noorem hostvend Emi ja tema tüdruksõber Cande. Pilt tehtud kuivanud jõeorus.
IMG_0276
Minu tuba 🙂 Osa sellest. Eesti lipp kenasti laual 🙂
IMG_0280
Neuquen on linn, kus ma elan. See pilt on tehtud suure jõe ääres, mille nime ma hetkel ei mäleta (Rio Grande? Rio Neuquen? No sé)
IMG_0288
Kolm ja pool pere tulid kohale, et süüa koos “asado’t” aka. šašlõkki AGA see oli teistsugune ja kõige parem liha ma kunagi söönud olen. Ma ei mäleta kõikide nimesid, aga kaks esimest vasakul on Cande(noorema hostvenna tüdruk) ja mu hostema Claudia, kõige taga keskel on vanem hostvend Gaston ja minu kõrval on Emiliano (noosrem hostvend)

 

IMG_0304
Kui mõtlete loogiliselt, siis saate aru, et see lipp oli tagurpidi. Sattusime istuma selle alla just siis, kui seda tuldi ümber pöörama, seetõttu sain lähedalt selle kauni pildi.
IMG_0672
Vot see on mu koolitee vahel….
IMG_0691
Vaade ema kontorist….
IMG_0755
Käisime Emi ja Candega, Cande isa farmis..
IMG_0789
Mario(Cande isa) õpetas mind hobusega sõitma.. Mind visati kohe hobuse selga ja pidin hakkama saama. Sain ka!
IMG_0801
Seal farmis on kanu, kukkesid, kalkuneid, hobuseid, lambaid, koeri ja vist on kõik. Suvel lähen sinna paariks nädalaks Mariole appi.
IMG_0802
Sellel hobusel on silmas valge laik ja see on meeletult ilus.
IMG_0826
Viskan väikse pildi sisse oma tagaaia lugemise-spotist.
IMG_0874
Neid (meie jaoks) pirukaid nimetatakse siis empenada’deks. Mu klassikaaslased ja pere ütlesid, et ma olen mega hea nende tegemises, sest nad ei tea kedagi, kes teisel korral neid tehes, nii ilusate empenadadega hakkama on saanud 🙂

Järgmine postitus juba paari päeva pärast, kus räägin kuidas keelega läheb, kuidas koolielu siin käib ja muud sellist. Tänane postitus põhines piltidel 🙂

-Hasta pronto!

 

Lisa kommentaar