Lennuinfo!! Esimene infopakett, YFU nänn, Martha Bigliani stipendium.

Hei!

Pole teile vahepeal üldse infot andnud, kuidas mul läheb ja mis ma teen.

Nüüd saate tagantjärgi kõik info, ja kohe küllaga.

Infopaketid

Reedel, 21. aprill said suurem osa VÕP’idest esimesed infopaketid, mis koosnesid siis järgmistest asjadest:

  • Lennugraafik
  • Soovitusi pangakaardi kasutamiseks vahetusaastal
  • Vaktsiinisoovitused
  • The GUIDE (tarvilikku teavet vahetusaastale minejale, mis koosneb mitme-mitmekümnest leheküljest, mis aitavad vahetusaasta heale kordaminekule kaasa)
  • Tooteinfo – YFU Eesti toodete flaier, kus on näha, mida saad soetada kodugruppide kohtumistel, ELOl või muul ajal kontorist läbi tulles.MINU LENNUK ARGENTIINA POOLE VÄLJUB 17. AUGUST!! :O 

lennuinfo

Täiesti uskumatu, et aeg ongi varsti käes. Natuke üle 3 kuu veel. Minek on hakkanud hit’ima ja üritan iga vaba hetke täita mälestuste loomise ja lähedastega aja veetmisega.

Stipendium

Ma sain stipendiumi! Imeline tunne oli seda uudist kuulda.
Rahvusvaheline komisjon on otsustanud määrata MIND üheks Martha Bigliani stipendiumi saajaks. Stipendiumi suurus on 3000 eurot. Super uudis!
Veebruaris sain teada võimalusest stipendiumile kandideerida, aega pabereid täita oli mul 7 päeva, mille jooksul pidin täitma ühe ankeedi inglise keeles ja ühe pidi mu õpetaja. Siinkohal suur tänu Sigbrit’ile! ❤️ (I miss you) Samuti pidin ma tegema video, milles selgitan miks ma soovin stipendiumi 😊

Nüüd on mul veel 2925€ Argentiinani!
Aitäh siiani kõigile abipakkujatele ja toetajatele! ❤️

YFU tooted

Kes veel ei tea, siis YFU’l on igast nänni, mille ostmisel toetad stipendiumifondi 🙂 Mina soetasin omale YFU pusa ja võin kinnitada, et no niiiiii mugav ja hea ei saa üks pusa rohkem olla.

Screen Shot 2017-05-04 at 9.46.25

ELO’ni on alla 1 kuu!!!!

Hull, kui kiirelt  aeg läheb.

Üsna pea tuleb uus postitus, kus kirjutan esimesest kodugrupi kohtumisest ja ühest vahvast asjast veel 😉

-Teie Evita

Lisa kommentaar